گوشه کوچکی از انتقام سخت به نمایش گذاشته شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت:آمریکا بداند، نابودی پایگاه عین‌الاسد در عراق گوشه کوچکی از نمایش قدرت سپاه پاسداران بود و باید منتظر عملیات‌های دیگری از محورهای مقاومت باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان درباره حمله‌های موشکی رزمندگان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اصلی‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراقاظهار کرد: هسته‌های مقاومت دست از خونخواهی شهدای ترور به‌ویژه شهدای عزیز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بر‌نمی‌دارند زیرا این دو شهید متعلق به تمام مردم مبارز و آزاده جهانند و محورهای مقاومت در سراسر جهان دوستدار و پشتیبان این شهدای عزیز هستند.

وی افزود: دولت تروریست آمریکا طبق معمول با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی دست به جنایت هولناک زد که به‌دنبال این حمله ناجوانمردانه؛ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و بار دیگر ننگ دیگری بر تارک تاریخ سراسر ترور آمریکا حک شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: آیندگان بدانند دولتمردان کشوری که شعار دموکراسی، آزادی و حقوق بشر را در بوق و کرنا کرده‌اند چگونه هر جایی که نتواند نفوذ خود را شاهد باشد دست به ترور و اعمال ضدبشری، ضد آزادی و دموکراسی می‌زند.

کامرانی گفت: استکبار جهانی و در صدر آن آمریکای جهانخوار و تروریست بداند که این شرارت‌ها علیه ایران هیچ‌گاه بدون پاسخ نخواهد ماند بلکه پاسخ آن بسیار شدید و کوبنده‌تر از عملی خواهد بود که آنان به عمد یا به اشتباه مرتکب آن می شوند.

وی به آمریکایی‌ها هشدار داد و از مردم آمریکا خواست که برای اینکه خسارت‌های زیانباری به آنان در منطقه وارد نشود باید هر چه زودتر با فشار بر دولت تروریست خود، سربازان و نظامیان را از منطقه خلیج‌فارس و خاورمیانه بیرون ببرند.

این استاد تمام دانشگاه اظهار کرد: آمریکایی‌ها دست از شرارت و جنایت بیشتر بردارند زیرا امروز محور‌های مقاومت اسلامی، آرامش و آسایش را از آنان خواهند گرفت و آنان هر لحظه باید منتظر مرگ وسیع سربازان خود باشند.

کامرانی افزود: آیا در جهان بعد از جنگ‌‌های جهانی کسی و یا کشوری جرئت حمله به پایگاه‌های آمریکا را داشته است؟

وی خاطرنشان کرد: ایران با قدرت تمام پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا داد و آنان باید منتظر پاسخ سایر جبهه‌های مقاومت باشد زیرا جبهه‌های مقاومت با ارادتی که به شهید سلیمانی دارند به طور حتم حجم پاسخشان کمتر از سپاه پاسداران ایران نخواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: این آغاز راهی است که آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور فاسق آن در این موقعیت قرار گرفته و باید هر چه زودتر، منطقه را ترک و به کشور خود برگردند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: امروز بیرق مبارزه با استکبار جهانخوار در دست شاگردان و پرورش‌یافتگان مکتب این بزرگ‌مرد است و آمریکا باید بداند با شهادت سردار دلها امروز هزاران سردار سلیمانی به عشق او جوانه زده‌ و آمده‌اند تا با اهدای خونشان، نقش کثیف و منحوس شما را از روی زمین محو کنند و انتقام سختی از شما بگیرند.

کامرانی افزود: محبوبیت سردار سلیمانی به حدی بود که در فضای رسانه‌ای شاهد آن بودید و این نشان از آن داشت که مردم ایران همگام، همصدا و همراه با انقلاب و رهبری گام بر می‌دارند و لحظه‌ای اجازه نمی‌دهند که دشمن با آرمان‌های انقلاب و امام راحل بازی کند.

وی میثاق دانشگاهیان را با این شهید عزیز نمونه بارز دیگری از جایگاه این شهید عزیز در قلب‌های دانشگاهیان دانست و افزود: امروز دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مکتب این بزرگمرد مبارز مبدل شده و افتخار می‌کنیم که بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌ها، مبارزه‌ها و جانفشانی‌های این شهید را به‌عنوان یک کتاب مرجع مقاومت در دانشگاه تدریس و فرهنگ مقاومت را در جامعه توسعه و ترویج دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به ملت بزرگ ایران درود فرستاد که با تمام قدرت در پشت ولی امر مسلمین جهان ایستاده‌اند و به دنیا ثابت کردند که آنها مرد میدان مبارزه هستند و هر زمان لازم باشد در میدان حاضر می‌شوند و برای دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری فرزانه لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

کامرانی با یادآوری و قرائت آیه ۱۳ سوره صف - وَ أُخْرى تُحِبُّونَها نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ- گفت: خداوند در این آیه تأکید کرده که مومنان را بشارت دهید که یاری خداوند و پیروزی نزدیک است و خداوند آن‌چه را دوست دارید به شما می‌بخشد و خواهیم دید که این به زودی در جهان اسلام در حال محقق شدن است.

وی آرزوی امیدواری کرد که مردم به‌ویژه دانشگاهیان صف‌های خود را برای دفاع از اسلام منسجم‌تر و محکم‌تر کنند و با اقتدار، چون سردار شهید سلیمانی از دشمن زبون و خوار نهراسند زیرا وعده‌های الهی که همان پیروزی بر دشمن کافر است همواره باید چراغ راهمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057947

وب گردی

وب گردی