اردوی جهادی به یاد سردار سلیمانی برگزار می‌شود

مسئول گروه جهادی منتظر ظهور دانشگاه آزاداسلامی گفت: به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی ا ردوی جهادی درمانی 7 تا 11 بهمن‌ماه در شهرستان بیجار استان کردستان برگزار می‌شود.

جلال عادلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری اردوی جهادی گروه منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این اردوی جهادی درمانی 7 تا 11 بهمن‌ماه در شهرستان بیجار استان کردستان برگزار می‌شود.

وی درباره حوزه‌های خدمت‌رسانی بیان کرد: دانشجویان جهادگر آمادگی دارند در حوز‌ه‌های دندانپزشکی، پزشکی، روانشناسی، زنان و مامایی، بینایی‌سنجی و شنوایی‌سنجی به 2 هزار و 500 تا 3هزار نفر در منطقه محروم بیجار خدمات پزشکی رایگان ارائه کنند.

مسئول گروه جهادی منتظر ظهور دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به اینکه حدود 50 دانشجوی جهادگر در اردوی درمانی کردستان شرکت خواهند کرد، گفت: دانشجویان از دانشگاه‌های آزاد اسلامی، استان همدان و اصفهان و 10 دانشجو از دانشگاه‌های استان کرستان در این اردو شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی درمانی گروه جهادی منتظران ظهور در استان کردستان در ایام سوگواری فاطمیه برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری این اردو به گونه‌ای انتخاب شده تا ضمن استفاده از زمان تعطیلی بین دو ترم دانشجویان از لحاظ معنوی نیز با ایام مذهبی هم ‌زمان باشد.

گفتی است گروه منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی اولین و بزرگترین گروه جهادی تخصصی در حوزه دندانپزشکی در کشور بوده که از سال 81 فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057960

وب گردی

وب گردی