جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات منطقه تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان فهیم مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان عزیز، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور تصریح کرد: علی رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش‌های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعه‌های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش‌های مختلف، با مسئولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند، برخورد لازم صورت می‌پذیرد.

وی در پایان اعلام کرد: تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور می‌توانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057968

وب گردی

وب گردی