به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان فهیم مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان عزیز، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد میشود.
وی با تأکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور تصریح کرد: علی رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخشهای مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعههای مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخشهای مختلف، با مسئولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند، برخورد لازم صورت میپذیرد.
وی در پایان اعلام کرد: تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور میتوانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.
انتهای پیام/