کارگاه تخصصی کاربرد کلینیکی لیزر در دندانپزشکی و فیزیوتراپی برگزار شد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از برگزاری کارگاه تخصصی کاربرد کلینیکی لیزر در رشته های دندانپزشکی و فیزیوتراپی، با هدف گسترش کاربردهای کلینیکی لیزر در علوم پزشکی در واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، شریفه شاهی عضو هیات علمی رشته فیزیک واحد اصفهان در خصوص برگزاری کارگاه تخصصی کاربرد کلینیکی لیزر گفت: به دنبال تکمیل فعالیت های مرکز تحقیقات لیزر و بیوفوتونیک در فناوری های زیستی و با هدف آشنایی و آموزش کاربردی علم فوتونیک ( الکترونوری) در علوم مختلف، با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان و مشارکت برخی شرکت های فعال در این زمینه، کارگاه های مختلف کاربرد لیزر در علوم پزشکی از طرف این مرکز برگزار شد.

وی افزود: کارگاه تخصصی کاربرد کلینیکی لیزر در دندانپزشکی در پاییز 98 و با مشارکت و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با حضور چشمگیر استادان داخل و خارج استان اصفهان در زمینه آموزش کاربردهای کلینیکی لیزر به صورت تئوری و عملی و محوریت آموزش سرفصل های ارائه شده تشکیل شد.

شاهی خاطر نشان کرد: این کارگاه با حضور دو برند معتبر و شاخص برون دانشگاهی و دانش بنیان در زمینه معرفی و فروش جدیدترین و پیشرفته ترین لیزرهای دندانپزشکی فرصتی برای انتخاب و خرید با شرایط مناسب برای کارآموزان فراهم نمود.

عضو هیات علمی رشته فیزیک این واحد یادآور شد: در دی ماه نیز کارگاهی در زمینه کاربرد کلینیکی لیزر در فیزیوتراپی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با پشتیبانی شرکت مهندسی پزشکی نوین در زمینه معرفی و فروش لیزرهای پرکاربرد در فیزیوتراپی و توانبخشی برگزار گردید که با استقبال متخصصان و کارشناسان از جمله استادان و متخصصان در حوزه علوم پزشکی از جمله فیزیوتراپی، طب فیزیکی و توانبخشی برگزار گردید.

به گفته وی در پایان هر یک از دوره های مذکور، مدارک معتبر حضور در دوره به همراه ثبت امتیاز بازآموزی از طرف مرکز لیزر و مرکز آموزش مداوم پزشکی علوم پزشکی اصفهان به شرکت کنندگان اعطا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058024

وب گردی

وب گردی