یادمانی برای قربانیان حادثه بوئینگ ۷۳۷ ساخته شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که ساخت یادمان برای قربانیان حوادث هوایی مرسوم است گفت: یادمانی برای قربانیان حادثه اخیر نیز باید ساخته شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: این داغ بزرگ که به گفته رهبری بعد از مشخص شدنش بسیار سنگین تر شد همه را داغدار کرده است.

وی ادامه داد: داغ زمانی سنگین تر شد که فهمیدیم خطای انسانی باعث آن شده است و از این رو از دستگاه قضایی و نیروهای مسلح می خواهم که با خاطیان این حادثه با اشد مجازات برخورد شود.

حجت نظری گفت: این حادثه اندوه بزرگی به مردم وارد کرد و از سازمان زیباسازی می خواهم در کنار بنرهای تسلیت بنرهایی از تصاویر این درگذشتگان هم طراحی و در شهر تهران نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت یادمان ها و المانهای شهری برای همه قربانیان حوادث هوایی امری مرسوم است که به نظر برای این قربانیان هم باید یادمانی ساخته شود.

وی ادامه داد: همچنین از شورای تامین و نیروی انتظامی می خواهم تا محلی را برای سوگواری دسته جمعی و عزاداری برای این عزیزان در نظر بگیرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1058061

وب گردی

وب گردی