عضو هیات علمی واحد نجف آباد درجمع برترین پژوهشگران علوم انسانی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوران استان اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر استانی در شاخه علوم انسانی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، امیر گندمکار عضوهیات علمی واحد نجف آباد در خصوص معرفی خود به عنوان پژوهشگر برتر علوم انسانی در استان اصفهان گفت: در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوران استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد از 20 پژوهشگر و فناور برتر استان در بخش های فناوری، علوم پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و دامپزشکی، هنر و معماری، فنی و مهندسی و دستگاههای اجرایی و 4 دانش آموز برگزیده تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: 39 داور از دانشگاه ها و مراکز مختلف جهت بررسی 92 پرونده رسیده به دبیرخانه شرکت کردند و پس از انجام بررسی ها نهایتا 20 نفر از پژوهگشران و چهار دانش‌آموز بر اساس معیارهای مصوب همچون اکتشاف، ثبت اختراع، شاخص h-index و غیره، برگزیده شدند.

گندمکار گفت: پژوهشگران و فناوران برتر از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز تحقیقات کشاورزی، استانداری اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جشنواره امیر گندمکار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان پژوهشگر برتر استانی در شاخه علوم انسانی معرفی و از وی تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058073

وب گردی

وب گردی