سیل، آسیبی به دانشگاه آزاد چابهار  وارد نکرده است/ آمادگی برای اسکان سیل‌‌‌‌‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد واحد چابهار گفت: بعد از فروکش کردن سیل از ۲۳ دی‌‌‌‌‌‌ماه مطابق برنامه امتحانی که ارائه شده، تمامی امتحانات دانشجویان در واحد چابهار برگزار خواهد شد.

سعید مقدم‌بقا رئیس واحد چابهار در گفت‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت این واحد دانشگاهی بعد از سیل و نحوه خدمات‌‌‌رسانی به سیل‌‌‌زدگان گفت: به محض وقوع سیل با توجه به اینکه 6 پردیس متصل به واحد چابهار داریم، شرایط آب و هوایی موجود در سطح استان را مورد بررسی قرار دادیم و با ستاد بحران استان در ارتباط بودیم.

رئیس واحد چابهار تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان ما از شهرهای اطراف بودند کمیته اضطراری تشکیل دادیم و کلیه امتحانات روزهای شنبه و یکشنبه لغو شد. و پس از آرام شدن شرایط، از امروز مطابق برنامه امتحانی که از قبل ارائه شده، تمامی امتحانات دانشجویان در واحد چابهار برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد: در پردیس‌‌‌های متصل به واحد چابهار که فاصله بسیاری با این واحد دانشگاهی دارند و به دلیل وسعت موجود در چابهار در نقاط مختلف شهر و برای ارائه خدمات آموزش عالی به دانشجویان تاسیس شده است، میزان سیل بیشتر بوده اما خوشبختانه هیچ خسارتی به ساختمان‌‌‌‌‌‌‌های دانشگاه آزاد چابهار وارد نشده است.

رئیس واحد چابهار در ادامه درباره وضعیت شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر، خود شهر چابهار مشکلی ندارد اما در بخش سواحل مکران و روستاهای اطراف وضعیت بحرانی بوده و چند روستا به زیر آب رفته و راه ارتباطی با چابهار بسته شده است.

مقدم‌بقا درباره آمادگی این واحد دانشگاهی برای اسکان سیل‌‌‌‌‌زدگان تاکید کرد: در حال حاضر، یک استاد سرا در واحد چابهار داریم با ظرفیت 50 نفر که آمادگی کمک به سیل‌‌‌زدگان را دارد و اگر وضعیت بحرانی شود، امکان اسکان‌‌‌دهی بیش از 150 نفر در واحد چابهار وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058097

وب گردی

وب گردی