آتش سوزی منزل مسکونی در تهرانپارس/ یک آتش‌نشان مصدوم شد

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در ساختمان سه طبقه واقع در تهرانپارس با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهمن رضائی نیا افسر آماده منطقه ۳ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در پی اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی سه طبقه توسط همسایگان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۹۲ و ۵۷ و گروه امداد و نجات ۱۰ این سازمان، ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ظهر دیروز به سوی محل حادثه در تهرانپارس، خیابان ۱۸۰ اعزام شدند.

وی افزود: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، دود غلیظی از پنجره‌های طبقات دوم و سوم این ساختمان مسکونی بیرون زده و به آسمان بر میخاست.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی در طبقه دوم، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، شعله آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.

رضائی نیا تاکید کرد: همزمان با مهار آتش، گروهی از آتش نشانان نیز به جستجو در داخل این ساختمان مسکونی پرداختند و یک نفر از ساکنان ساختمان را از میان دود و آتش به سلامت خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام سریع نیروهای آتش نشانی از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

افسر آماده منطقه ۳ عملیات اعلام کرد: متاسفانه به هنگام عملیات مهار این آتش سوزی، یک آتش نشان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

آتش نشانان پس از مهار کامل این آتش سوزی، دودهای انتشار یافته در واحدهای مسکونی و طبقات را به وسیله فن‌های فشارقوی به بیرون از ساختمان تخلیه و ساختمان را کاملاً ایمن کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058110

وب گردی

وب گردی