ستاد بحران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد زاهدان برگزار شد

در پی ورود سامانه بارشی به استان سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از ورود خسارت احتمالی ناشی از بارش باران، ستاد بحران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به‌دنبال ورود سامانه بارشی و روانه شدن سیل در برخی شهرهای این استان، اظهار کرد: جلسه ستاد بحران دانشگاه با حضور معاونان، مدیر امور کارکنان و حراست برگزار شد. با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیل و آب‌های روان در سطح شهر و همچنین آب گرفتگی دانشگاه برای جلوگیری از ورود خسارت احتمالی ناشی از بارش نزولات جوی به دانشگاه و احتمال شرایط بحرانی با توجه به زمان برگزاری امتحانات پس از تبادل نظر تمهیداتی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی در روزهای 20 و 21 دی ماه سال جاری مقرر شد تا همه معاونان و مدیران ستادی واحدهای دانشگاهی در منطقه حاضر باشند. حوزه کارکنان و خدمات واحدهای استان موظف شدند ضمن بازدید از ساختمان‌ها و خروجی آب از پشت بام ساختمان‌ها احتمال بالا آمدن سطح آب در بعضی از شهرستان‌های استان را بررسی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به‌منظور حفظ نکات و اقدامات ایمنی، درهای ورودی دانشگاه با کیسه‌های شنی مسدود می‌شود تا از ورود آب به محوطه واحدهای دانشگاهی جلوگیری شود. با توجه به احتمال افزایش روان آب‌ها در سطح استان مکان‌هایی را جهت کمک و اسکان افراد به‌صورت موقت پیش‌بینی شده است.

میر عنوان کرد: هماهنگی لازم با ستاد بحران برای ارتباط و پیگیری اخبار و انعکاس اخبار لحظه‌ای جهت اطلاع رسانی به دانشجویان در صورت لغو امتحانات از طریق رسانه‌های عمومی در دستور کار قرار می‌گیرد. با توجه به گستره و پهنای جغرافیایی استان و همچنین افزایش میزان خسارات در جنوب استان از همه هم‌وطنان عزیز جهت کمک به سیل زدگان و آسیب دیدگان دعوت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058124

وب گردی

وب گردی