معاون حقوقی و مجلس آموزش‌وپرورش معرفی شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، سعید اوحدی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، سعید اوحدی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در دوره حیات و هم در دوره شهادتش برای جامعه پر از برکت بود و جوششی را در جامعه ایجاد کرد. وی الگوی خوبی برای مسؤولین بود.

وی با تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسگری و تجلیل از زحماتش افزود: همچنان از خدمات آقای علی عسگری در آموزش‌ و پرورش استفاده خواهیم کرد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: مجلس یک‌نهاد تأثیرگذار در جامعه است و هرچه قدر تعامل آموزش‌ و پرورش با این نهاد بیشتر باشد اثرات بهتری برای آموزش‌وپرورش خواهد داشت لذا با توجه به سوابق درخشانی که درآقای اوحدی سراغ داریم امیدوارم تعامل خوبی با مجلس داشته باشیم.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: پست و عنوان شغلی برای هیچ‌کس پایدار نیست و افراد به‌سرعت جابه‌جا می‌شوند لذا هنرمند کسی است که در اثنای این آمدوشدها رشد کند و کارش تجلی داشته باشد و بتواند نام نیکی از خودش به‌جا بگذارد.

وی ادامه داد: کارهای ما باید بتواند ما را اعتلا ببخشد زیرا کار جلوه‌گاهی است که ما تمام ظرفیت خود را به عرصه می‌آوریم.

حاجی میرزایی گفت: ایجاد تغییرات پایدار در جامعه فقط از طریق آموزش‌ و پرورش ممکن خواهد بود لذا مسؤولیت بسیار مهمی به ما فرهنگیان داده‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058146

وب گردی

وب گردی