روز شکار سرخ

منابع خبری از توافق یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دقایقی پیش نخستین خبرها از توافق سرمربی فعلی باشگاه شهرخودرو با باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. از شب گذشته فشارهای سنگینی به باشگاه شهرخودرو وارد شده تا با خروج مربی خود در آستانه بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موافقت کنند.

کانال رسمی باشگاه شهرخودرو در تلگرام، حساب رسمی مدیر روابط عمومی باشگاه در توییتر و نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی از افزایش فشارها بر مدیران این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی خبر داده‌اند؛ اما از مدیران ارشد وزارت ورزش توضیحی در مورد فشار آنها برای رقم خوردن این انتقال منتشر نشده است!

دومین حمله برای مربی‌ربایی

این دومین باری است که باشگاه پرسپولیس بدون جلب رضایت باشگاه شهرخودرو با مربی آنها مذاکره می‌کند. تابستان امسال بود که بعد از جدایی برانکو، یحیی گل محمدی به عنوان نامزد اصلی جانشینی او معرفی شد اما با شکایت رسمی باشگاه شهرخودرو، مذاکرات به پایان رسید.

این بار اما دست پرسپولیسی ها در این مذاکرات بازتر بود و مطابق اعلام نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، از سوی وزارتخانه های ورزش و صمت نیز با حمیداوی مالک باشگاه تماس هایی گرفته شد تا رضایت او جلب شود. افزایش فشارها روی مالک شهرخودو به صدور یک بند بسیار تاریخی منجر شد که در فوتبال ایران بی سابقه است!

شش میلیارد تومان بدهید!

مطابق شنیده های خبرنگاران، مالک باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی خواستار دریافت مبلغ 6 میلیارد تومان به عنوان غرامت این فسخ قرارداد شده است که ظاهرا با این مبلغ موافقت شده! اخبار از قطعی بودن توافق گل محمدی خبر می دهد؛ چرا که همین حالا کارمندان باشگاه مشغول خداحافظی رسمی با گل محمدی در شبکه های اجتماعی هستند.

اوساگونا هم آمد

اوساگونا مهاجم نیجریه ای سابق ذوب آهن هم امروز صبح به باشگاه پرسپولیس پیوست. این مهاجم سابق ذوب آهن برای این تیم در فصل گذشته چهار گل به ثمر رساند؛ اما در ابتدای فصل از سوی باشگاه آزاد اعلام شد. سعید آذری مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد و مدیرعامل وقت باشگاه ذوب آهن روز گذشته اعلام کرد که این مهاجم با دعوت باشگاه فولاد به ایران آمده بود اما به دلیل مشکل پزشکی از سوی فولاد جذب نشد! اینکه پرسپولیس از این بازیکن تست پزشکی گرفته یا نه هنوز مشخص نیست!

بازیکن دیگری هم در راه است؟

هنوز مشخص نیست پرسپولیس امروز بازیکن دیگری می گیرد یا نه اما حذف نام فرشاد احمدزاده از پرسپولیس که شب گذشته صورت گرفت، احتمال افزایش احتمال برای حضور امیدعالیشاه در این تیم را افزایش خواهد داد. شاید پرسپولیس امروز بازیکن دیگری نیز جذب کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058188

وب گردی

وب گردی