دانشگاه آزاد و شهرداری شیروان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان و شهرداری این شهر تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شیروان، جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با شهرداری این شهر در محل شهرداری برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا محمدزاده‌رهنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان از شهردار شیروان به‌دلیل همکاری با واحد شیروان قدردانی کرد و مقرر شد دو طرف برای همکاری علمی و پژوهشی شامل برگزاری برنامه‌های آموزشی و تخصصی، برگزاری همایش‌ها، مسابقات و استفاده از امکانات متقابل در قالب تفاهم‌نامه اقدام کنند.

مجید رفیعی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز با اشاره به وجود رشته‌های کاربردی در واحد شیروان شامل دکتری برنامه‌ریزی شهری، کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت، کارشناسی معماری، نقشه‌کشی و سایر رشته‌های کاربردی و اعضای هیئت علمی متخصص در تمام گروه‌های آموزشی، دارابودن امکانات متنوع کارگاهی، آزمایشگاهی، سوله ورزشی و ... عنوان کرد که واحد شیروان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در تمام حوزه‌هاست.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان هم به سابقه همکاری مناسب واحد شیروان با شهرداری اشاره و درباره مشارکت در برگزاری همایش‌های ملی، سمینارهای علمی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، مسابقات ملی و ... اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه مصوب شد شهرداری شیروان در برگزاری «چهارمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان خراسان شمالی» که دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ در واحد شیروان برگزار خواهد شد، همکاری مالی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058215

وب گردی

وب گردی