ادامه بارش برف و باران در جاده ها/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در 12 محور کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در محورقزوین-رشت گردنه کوهین در استان قزوین، محورهای اسالم – خلخال، دیلمان و گردنه حیران در استان گیلان، ارتفاعات محور کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، کیاسر – سمنان، محورهای سلفچگان – اراک، دستجرد_ تفرش در استان قم و محورهای اراک – خمین، اراک – توره در استان مرکزی ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان های گیلان و مازندران و محورهای اهواز-سربندر ، اهواز – اندیمشک در استان خوزستان بارانی است.

سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگانی که قصد تردد در جاده های برف گیر و کوهستانی را دارند گفت: استفاده از زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و تجهیزات گرمایشی برای رانندگان و مسافران ضروری است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از اکثر محورهای استان آذربایجان غربی، محورهای سرچم – اردبیل، سراب – اردبیل و تبریز - زنجان در استان آذربایجان شرقی ومحورهای اردبیل- خلخال و اسالم-خلخال در استان اردبیل را دارند باید حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رحمانی با اشاره به پدیده مه گرفتگی اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان زنجان و محورهای قزوین – رشت و قزوین – کرج درگیر پدیده مه گرفتگی و محور سنندج-همدان ذر استان قزوین درگیر باد و کولاک است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها نیز اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادره کرج – تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه قزوین – کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشوراز جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058232

وب گردی

وب گردی