بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی گفت: شهر بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خواهد بود.

الیاس امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی با اشاره به حضور تیم‌های خارجی در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: تاکنون گروه‌های فیلیپین، اوگاندا، عراق، آذربایجان، تانزانیا، هند و بنگلادش در ایران حضور یافته‌اند که در شهرهای بیرجند و سنندج اردو زده‌اند.

وی افزود: از تیم ملی ایران نیز 10 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهند کرد که در حال حاضر تیم ملی ایران نیز در سنندج اردو زده است.

امیرآبادی اظهار کرد: پذیرش تیم‌ها در استان خراسان شمالی و به میزبانی بجنورد از صبح روز ۲۸ دی‌ماه آغاز خواهد شد و وزن‌کشی و قرعه‌کشی، کلینیک داوران و مربیان نیز در روز 29دی‌ماه انجام خواهد گرفت و مسابقات در روز دوم بهمن‌ماه خاتمه می‌یابد.

وی با بیان مسابقات مهارت‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: ورزشکاران در مسابقات مهارت‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای در رشته‌های چرخه چمنی، چرخ تیز، کباده، سنگ، میل‌گیری سنگی و میل بازی و مسابقات کشتی پهلوانی در اوزان مختلف ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و مثبت ۹۰ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: سومین دوره رقابت‌های جهانی در حالی در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود که دو دوره گذشته کشورهای کره جنوبی و فیلیپین میزبان این رقابت جهانی بوده‌اند و بجنورد در کمتر از یک ماه دومین میزبانی بین‌المللی خود را پس از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیست و نهم دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه به میزبانی خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058251

وب گردی

وب گردی