مشکلات مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان برطرف می‌‌شود

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: بخش مهمی از مشکلات مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان برطرف می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نورعلی عباسپور در نشست وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان اولیای دانش‌آموزان سراسر کشور که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: باید به ظرفیت‌های خانواده‌ها برای کمک کردن به مدارس اشاره کرد. بخش مهمی از مشکلات مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان برطرف می‌‌شود، از طرفی معلمان نیز تلاش می‌کنند بستر مناسبی برای تحصیل فرزندان خود فراهم کنند.

وی ادامه داد: ارتباط خانواده با مدرسه از جمله مواردی است که وزیر آموزش و پرورش بر آن تاکید دارد تا فاصله بین مدرسه و خانواده به حداقل برسد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیا و مربیان باید با حمایت وزیر در راستای فراهم کردن بسترهای مناسب در مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان تلاش کرده به عنوان حلقه واصل بین خانواده‌ها و مراجع تصمیم‌گیر به فعالیت بپردازد. برای اینکه گفتمان تعلیم و تربیت در‌مدارس پررنگ‌تر شود، خانواده‌ها باید به میدان بیایند، خانواده‌ها به عنوان بازوی قوی مدارس باید تلاش کنند تا مشکلات آموزش و پرورش کاهش یافته و به حداقل برسد.

عباسپور افزود: برای رسیدن به هدف اصلی آموزش و پرورش باید به ظرفیت بالای انجمن اولیا و مربیان توجه ویژه‌ای داشت، دیدگاه وزیر آموزش و پرورش به این امر می‌تواند منجر شود تا ارکان کل حاکمیت به سمت حل مشکلات سوق پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058266

وب گردی

وب گردی