امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد شهرکرد و اداره کل زندان‌های استان

به منظور تعامل بیشتر با جامعه دانشگاهی استان و بهره گیری از توان علمی و تحقیقاتی آنها در پیشبرد اهداف اصلاح و تربیت، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونین دو دستگاه، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل زندان‌ها ضمن تشکر از حضور مسئولین اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم با بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی استادان مجرب و دانشجویان، آماده همکاری در موضوعات مطرح شده مندرج در تفاهم نامه فی ما بین است.

ابراهیم رحیمی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به ویژه در حوزه های پژوهشی، این مجموعه آموزشی جامع در استان آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه اداره زندان ها در استان را اعلام می دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این نشست گفت: با توجه به پتانسیل مدارس سما و نیروهای متخصص، مدرسه مهارتی ایجاد کنیم که هم به خانواده ها و حتی خود زندانی ها کمک شود.

حسین سازگار اظهار داشت: هزینه راه اندازی را هم می‌توانیم از بخش های دولتی یا تولیدات خود افراد تأمین کنیم.

حیدری مدیر کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: اهمیت تعامل دو دستگاه در پیشبرد اهداف سازمانی بر هیچکس پوشیده نیست و اداره کل زندان ها هم با همه توان در چارچوب مقررات سازمانی می تواند کمک شایانی حتی مالی در انجام پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی ایفا کند.

بازدیدهای دانشجویان محقق رشته های حقوق و روانشناسی و دیگر رشته ها، تعامل و همکاری در خصوص برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف ملی و استانی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و اداره کل زندان ها منعقد و به امضای مسئولان رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058267

وب گردی

وب گردی