وقت تضعیف قوای نظامی کشور نیست/ آمریکا ضربه بدی خورد؛ می‌خواهد جبران کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش صادقانۀ فرماندهان سپاه دربارۀ اشتباه انسانی در سانحۀ سقوط هواپیمای اکراینی، چیزی از اعتماد مردم شریف و انقلابی ما نسبت به جایگاه رفیع سپاه نکاست، بلکه به کوری چشم دشمنان خارجی و منافقان و بدخواهان داخلی، بر آن سرمایۀ اعتماد عمومی افزود. 

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مهندس سید «مصطفی میرسلیم» در واکنش به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: حواسمان باشد که موج خشم و ناراحتی امروز به دلیل از دست رفتن جان 179 انسان بیگناه، باعث تضعیف نیروهای نظامی‌مان نشود؛ چون دشمنی که از تهدید به هدف قراردادن 52 نقطه فرهنگی و انجام جنایت بشری علیه ایرانیان و در حق مردم دنیا ابایی ندارد، در صورتی که فرصتی برای خود ببیند، حتما سوء استفاده خواهد کرد.

وی افزود: آمریکایی ها برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ضربه سختی از ایرانیان خورده اند و قطعا مترصد آن هستند که این ضربه را جبران کند. برای آنها، هیچ چیز بهتر از تضعیف نیروهای مسلح ما نیست، پس خوب حواس مان را جمع کنیم که بانی چنین اتفاقی نباشیم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه عنوان کرد: متاسفانه حادثه دردناک مورد اصابت قرار گرفتن غیر عمدی بوئینگ 737 اوکراینی که منجر به از دست رفتن جان شماری انسان بیگناه شد در بدترین زمان ممکن هم اتفاق افتاد؛ یعنی دقیقا زمانی که ایران در یک عملیات بزرگ و پیچیده نظامی، قدرتمندترین نیروی نظامی دنیا را زیر سوال برده بود. اینکه آمریکا از چنین اتفاق بی‌موقعی خوشحال باشد عجیب نیست، عجیب آن است که ما به خاطر این اشتباه، موفقیت‌های دیگرمان را زیر سوال ببریم.

وی با بیان اینکه شهید همت می گوید که «هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است.» ادامه داد: مکر و حیله دشمن و شبکه نفوذش در داخل را دیدید؟ سپهبد قاسم سلیمانی را با ترور فیزیکی حذف کردند و حالا بدنبال حذف توان نظامی قدرتمندانه جمهوری اسلامی هستند و این فرصت را بسیار مناسب دیده اند.

میرسلیم یادآور شد: آنقدر فراموشکار نیستیم که یادمان رفته باشد آنها بدنبال برجام ۲ و ۳ بودند. یکی برای مهار نفوذ منطقه ای و دیگری برای مهار قدرت موشکی جمهوری اسلامی. حالا هر دو پروژه در حال اجراست! خدا مقام جانباختگان آن سانحه را متعالی گرداند و به بازماندگانشان صبر جمیل عطا فرماید و بر اقتدار سپاه پاسداران و هوشیاری و دقت عمل آنها در مقابله با دشمنان انقلاب بیفزاید.

کد خبر: 1058272

وب گردی

وب گردی