برگزاری اردوی جهادی دانشجویان پزشکی و پرستاری در مناطق سیل زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به تشریح خدمات‌ شبانه‌روزی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعات اولیه اعلام هشدار برای سیل در استان، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و برنامه‌ریزی ها و اقدامات لازم برای کمک به مردم سیل‌زده صورت گرفت.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی قبل از وقوع سیل و با اطلاع از هشدارهای سازمان هواشناسی، در حالت آماده‌باش قرار گرفت، اظهار داشت: هماهنگی با ستاد بحران استان، برنامه‌ریزی برای لغو امتحانات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان، آمادگی برای اسکان مردم سیل‌زده در اقامتگاه های دانشگاه آزاد اسلامی و... ازجمله فعالیت های این قرارگاه بود.

دکتر میر با بیان اینکه بارش سیل‌آسای باران از دو روز پیش در استان سیستان و بلوچستان متوقف شده است، گفت: پس از وقوع سیل، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به صورت بی وقفه در قالب قرارگاه جهادی دانشگاه به ارائه خدمات به مردم سیل‌زده پرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان ادامه داد: کمک به اسکان سیل‌زدگان، توزیع غذای گرم، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل‌زده، ارائه خدمات توسط دانشجویان پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل‌زده و... ازجمله اقدامات قرارگاه جهادی است که کماکان و تا پایان حل مشکل ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان نیازمند یاری و کمک مردم کشور هستند. همکاران دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی خود به قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، به مردم نیازمند این استان کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058293

وب گردی

وب گردی