برپایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران در نمایشگاه نفت، گاز و انرژی عمان

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز و انرژی عمان (Oman Petroleum & Energy Show 2020) به همت صندوق نوآوری و شکوفایی از 19 تا 21 اسفند 98 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مسقط برپا می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز و انرژی عمان بیش از 500 غرفه‌دار از 30 کشور جهان و بیش از 10 پاویون از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در پاویون ایران در این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۰ دی ماه جاری نسبت به ثبت نام و حضور در این نمایشگاه از طریق سامانه غزال به نشانی https://ghazal.inif.ir/ اقدام کنند.

حضور در این پاویون می‌تواند فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنایع نفت، گاز، انرژی و صنایع وابسته باشد و امکان جذب بازار بزرگ انرژی کشور عمان و منطقه خلیج فارس فراهم می‌شود. همچنین به دلیل حضور شرکت‌های بزرگ چندملیتی در این نمایشگاه، امکان تعامل با فعالان این حوزه وجود خواهد داشت.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در راستای توسعه بازار محصولات دانش بنیان ایرانی در بازارهای جهانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058303

وب گردی

وب گردی