توانمندسازی  ۱۰ تیم استارتاپی در حوزه فناوری های همگرا

مرکز فناوری‌های همگرای معاونت علمی و فناوری در صدد است ۱۰ تیم نوپا یا استارتاپ برگزیده را به مرحله بازار برساند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سومین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا در مهر ماه امسال منتشر شد. شرکت در این فراخوان فرصتی برای فعالان نوپای این حوزه فراهم می‌کند تا با شرکت در دوره‌های پیش شتاب‌دهی بازار محصولات خود را توسعه دهند.

پس از انتشار سومین فراخوان بیش از ۸۰ طرح برای حضور در آن ثبت نام کردند. از این میان پس از داوری و ارزیابی نهایی ۱۰ طرح برای حضور در دوره‌های پیش شتاب‌دهی انتخاب شدند.

مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار این فراخوان رونق بازار محصولات حوزه همگرا را هدف قرار داده است. ۱۰ تیم نوپا یا استارتاپ برگزیده این فراخوان در دوره‌های پیش شتاب‌دهی توانمند می‌شوند تا قدرت ارائه و معرفی محصول خود به سرمایه گذار و بازار را تقویت کنند.

در این دوره‌ها تیم‌ها با مبانی کسب و کار آشنا می‌شوند. همچنین تمرکز روی مباحث تناسب ارزش پیشنهادی محصول برای خرید آن از مباحث دیگر این دوره است.

البته نسبت به دو دوره گذشته آموزش‌های این دوره تفاوت‌هایی نیز دارد. آشنایی با تیم‌سازی و مباحث روش‌های تامین مالی از جمله این تفاوت‌ها است. در کنار این موارد تیم‌ها با همکاری مرکز همگرا در تعامل با سرمایه گذار قرار می‌گیرند.این دوره‌های پیش شتاب دهی برای ۱۰ استارتاپ برگزیده تا اواخر فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058305

وب گردی

وب گردی