ارتقای 8 پله‌ای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه طلایه‌داران علم

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقاء 8 پله ای رتبه این دانشگاه در پایگاه طلایه داران علم (ESI) خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء 8 پله ای دانشگاه در رتبه بندی جهانی را به دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امناء، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه و تمامی اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

وی اظهار داشت: در پایگاه طلایه داران علم موسسه کلاریویت آنالاتیکس Essential Science Indicators (ESI) رتبه دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تعداد مستندات علمی، در آخرین به روزرسانی آن پایگاه به تاریخ 19 دی سال 98 (9 ژانویه سال 2020) با 8 پله صعود به جایگاه 101 رسیده است.

نگاهداری تصریح کرد: رتبه دانشگاه آزاد اسلامی از سال 2016 تا 2020 میلادی از 162 به 101 بهبود یافته است و در مقایسه با سال گذشته 8 پله ارتقاء یافته است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عبور تعداد مستندات علمی نمایه شده دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه استنادیweb of science از 100 هزار مدرک گفت: رشد تعداد مستندات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رشد میزان استناد به ازای هر مقاله نشان دهنده کیفی­‌تر شدن مقالات دانشگاه است که مرتبط با سیاست های ویژه و مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه تولیدات علمی و پژوهش اثرگذار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058360

وب گردی

وب گردی