تسهیلات استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

معاونت علمی و فناوری تسهیلاتی به اعضای هیات علمی، دانشجویان ارشد، دکتری و پسا دکتری برای استفاده از آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی اعطا می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه‌های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، حوزه‌های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، حوزه‌های علوم شناختی و مغز،0 صنایع دستی، مواد غذایی و غیره ارائه می‌شود.

در حال حاضر ۵۸۴ آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری هستند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسا دکتری، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور و سایر پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی حمایت می‌کند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان دکتری و پسا دکتری، دانشجویان کارشناسی ارشد می‌توانند از تخفیفاتی برای استفاده از آزمایشگاه‌های عضو شبکه راهبردی بهره ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058363

وب گردی

وب گردی