لیگ علمی سازه‌های ماکارونی اسفندماه برگزار می‌شود/ حمایت سازمان نظام مهندسی از ایده‌های برتر

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از برگزاری مسابقه ملی سازه‌های ماکارونی در هفته اول اسفند ماه خبر داد.

ابراهیم فضلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص برگزاری لیگ علمی سازه های ماکارونی گفت: برگزاری انواع مسابقات، رویدادها، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی بر عهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است و امسال برگزاری 30 مسابقه بر عهده 30 استان گذاشته شده است. با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در حوزه مهندسی عمران و طراحی سازه‌ها، سازمان مرکزی دانشگاه، برگزاری مسابقه‌ای با عنوان سازه‌های ماکارونی را بر عهده واحد زنجان گذاشت.

او ادامه داد: واحد زنجان سابقه طولانی در برگزاری مسابقه سازه‌های ماکارونی دارد و سال‌هاست که در این مسابقه مقام اول را کسب کرده است. این مسابقه به عنوان یک رویداد ملی در هفته اول اسفندماه برگزار شده و هفته آینده نیز فراخوان آن برای شرکت کنندگان ابلاغ خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان این که واحد زنجان واحد پیشرو در برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی است اظهار کرد: چالشی که وجود دارد در حوز مهندسی عمران و طراحی سازه‌هاست و از آن جایی که واحد زنجان در این حوزه همیشه مقام آور است برگزاری این مسابقه بر عهده واحد زنجان گذاشته شد.

او با تاکید بر این که مسابقات دیگری نیز قرار است در واحد زنجان برگزار شود تصریح کرد: جوایزی برای افرادی که در این مسابقه درسطح ملی برگزیده می‌شوند در نظر گرفته شده است. همچنین از برگزیدگان حمایت خواهیم کرد تا بتوانند تیم‌های قدرتمند علمی در سطح کشور تشکیل داده و به صورت حرفه‌ای در مسابقات داخلی و بین‌المللی حاضر شوند.

فضلی اظهار کرد: در نهایت ایده‌های برتر در صنایع جذب شده و توانایی های آن ها به چالش کشیده می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در پایان گفت: با سازمان نظام مهندسی رایزنی کرده ایم تا از ایده‌های برتر این مسابقه حمایت کند. همچنین در حال مذاکره با دیگر سازمان‌ها هستیم تا بتوانیم حمایت آن‌ها را نیز جذب کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058376

وب گردی

وب گردی