ملت با همدلی از فتنه آمریکایی عبور خواهند کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همدلی و اتحاد بین مردم باعث می‌شود که دشمنان انقلاب ناکام شوند و ملت با سربلندی از این فتنه نیز عبور کنند.

محمد حسین منوچهری در گفت‌‌‌‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از دیدار مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با خانواده و همسر زهرا سعدی حسنی از جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراینی خبر داد و گفت: همدردی با خانواده‌های داغدار که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند، وظیفه تمامی مردم است.

وی ادامه داد: مادر شهیده زهرا حسنی سعدی در این دیدار اعتقاد داشتند که دختر و دامادش که در این حادثه جان خود را از دست دادند از نخبگان کشور بودند و در مسابقات و جشنواره‌های مختلف مدال‌های طلا داشتند و با وجود تحصیل در کانادا همیشه به حس وطن دوستی، کشور و انقلاب پایبند بودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تمام جامعه و جوانان انقلابی عزادار از دست دادن هموطنان و نخبگانی دانشگاهی هستند، گفت: در حال حاضر اتحاد بین اقشار مختلف مردم و مسئولان با ملت بیش از هر زمان دیگری لازم است.

وی ادامه داد: همدلی و اتحاد بین مردم باعث می‌شود که دشمنان انقلاب که به تازگی با بی‌شرمی به زبان مادری ما سخن می‌گویند ناکام شوند و ملت با سربلندی از این فتنه نیز عبور خواهند کرد.

منوچهری با اشاره به اینکه اتفاق سقوط هواپیمایی اوکراینی یک حادثه تلخ در تاریخ کشور است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی این چهار دهه پایدار واقعی نظام، انقلاب و مردم بوده است پس به پاس تمامی زحمت‌‌های پاسداران نباید یک اشتباه را به پای کل نظام و سپاه گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058391

وب گردی

وب گردی