تشخیص هویت 152 نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از شناسایی هویت 152 نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: در این میان هویت 7 نفر از اعضای کادر پروازی هم مشخص شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص آخرین آمار شناسایی هویت جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: تا این لحظه هویت 152 نفر از جانباختگان شناسایی شده است.

وی افزود: این هواپیما 9 نفر کادر پروازی داشته است که از این تعداد 7 نفر تا این لحظه شناسایی شده‌اند که در میان همین 152 نفر قرار گرفته‌اند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که درباره شناسایی هویت 4 نفر اعضای یک خانواده سوئدی نیز گفت: این خانواده یک زن و شوهر و دو فرزند بودند که هویت این افراد هم شناسایی شده است، اما برای آنکه به طور دقیق‌تر بتوانیم کارهای تشخیصی را انجام دهیم، درخواست شده است تا نمونه‌ای از خانواده‌ها اخذ شود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص زمان پایان شناسایی جانباختگان گفت: به طور قطع کار شناسایی تا پایان امروز یا نهایتا فردا انجام خواهد گرفت.

شهریاری تصریح کرد: تا این لحظه پیکر 60 نفر از قربانیان به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1058414

وب گردی

وب گردی