اجرای طرح سیل مهربانی ۲ توسط جوانان هلال احمر

 رئیس سازمان جوانان هلال احمر از اجرا و برگزاری طرح «سیل مهربانی ۲» به همراه سایر تشکل‌های دانش آموزی به منظور کاهش آلام دانش آموزان مناطق سیل‌زده از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا بامداد اصل گفت: این طرح در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج همه امکانات و مردم به مناطق سیل زده و به منظور حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی (پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر) همزمان در سراسر کشور به صورت سراسری اجرا می شود.
وی گفت: این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تشکل های دانش آموزی و بسیج همگانی کانون های دانش‌آموزی، ‌ دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در تمامی مدارس سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مدیران واحدهای آموزشی اجرا خواهد شد تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها برطرف شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اهداف اجرای این طرح جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان است.
در ابتدای سال جاری نیز در پویش سیل مهربانی برای کمک به سیل زدگان سه استان گلستان، لرستان و خوزستان مبالغ قابل توجهی کمک نقدی جمع آوری شد.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1058437

وب گردی

وب گردی