مترو تهران روز جمعه رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی رایگان متروی تهران و حومه به مناسبت اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران به محل اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات و سرویس‌های فوق‌العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا اقامه نماز رایگان است افزود: بعد از پایان نماز جمعه نیز مسافران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) به صورت رایگان می‌توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

نوبخت گفت: در این روز با توجه به حجم مسافر تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند و در صورت نیاز نیز جهت سرویس دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق‌العاده در تمام خطوط اعزام می‌شود.

شهروندان گرامی به منظور دسترسی راحت‌تر به محل برگزاری نمازجمعه می‌توانند از ایستگاه‌های مصلای امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خطوط یک و سه متروی تهران استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058441

وب گردی

وب گردی