نقطه ضعف مقاوم ترین موجود دنیا کشف شد

نقطه دانشمندان توانستند نقطه ضعف خرس آبی ، مقاوم ترین موجود دنیا را کشف کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، Tardigrad که بیشتر به عنوان خرس آبی شناخته می شود ، مقاوم ترین موجود جهان است که حتی در شرایط فضایی نیز می تواند زنده بماند. اما دنیای علم نقطه ضعف خرس آبی را کشف کرده است.

با توجه به مقاله علمی منتشر شده در « Scientific Reports» ، تغییرات آب و هوایی نیز روی Tardigrades تأثیر منفی دارد. در محیط آزمایشگاهی ، دانشمندان خرس های آبی را در معرض درجه حرارت بالا قرار دادند.

خرس های آبی که در برابر سرما و گرما مقاوم هستند ، نتوانستند در برابر درجه حرارت بالا و در مدت زمان زیاد به حیات خود ادامه بدهند.

در جهان بیش از 800 گونه گونه خرس آبی شناسایی شده است و هنوز بسیاری از آنها نامگذاری نشده اند. خرس های آبی می توانند در هر نقطه از آب ، خاک و بستر دریا گرفته تا یخچال های طبیعی در قطب جنوب زندگی کنند.

ریکاردو نویس از دانشگاه کپنهاگ در دانمارک به نمایندگی از طرف این تیم اظهار داشت که در این مطالعه مشخص شد که خرس های آبی در برابر درجه حرارت های بالا آسیب پذیر هستند.

نویس گفت: "خرس های آبی می توانند در برابر درجه حرارت های بالا مقاومت کنند. با این حال ، افزایش مدت زمان در معرض حرارت قرار گرفتن عاملی است که تحمل آنها را نسبت به درجه حرارت بالا محدود می کند. "

انتهای پیام/

کد خبر: 1058443

وب گردی

وب گردی