سونی تاریخ معرفی  تلفن های جدید را اعلام کرد

سونی تصمیم دارد تا در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار خواهد شد تلفن جدید خود را معرفی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگرچه اخیراً در صنعت گوشی های هوشمند بیشترین تمرکز بر روی مدل هایی مانند گلکسی S20 ، هواوی پی 40 و شیائومی می 10 است با این حال سونی نیز در رویداد MWC بیکار ننشته و تاریخ عرضه گوشی های جدید خود را اعلام کرد.

سونی که در سال های اخیر بسیاری از دفاتر خود در کشورهای مختلف را تعطیل کرده است همچنان به از دست دادن سهم خود از بازار گوشی های هوشمند ادامه می دهد با این وجود در رویداد MWC حضور فعالی خواهد داشت. در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار می شود سونی تلفن جدید خود را معرفی می کند.

سونی با تلفن های جدید خود در MWC 2020

بر اساس دعوتنامه های فرستاده شده برای مطبوعات مدل های جدید سونی در تاریخ 24 فوریه ساعت 8:30 بعد از ظهر (CET) معرفی می شوند و این رویداد به صورت زنده پخش می شود. انتظارات میرود مدل هایی که برای معرفی شدن در نظر گرفته شده اند پرچمدار جدید این شرکت به نام Xperia 5 Plus و یک مدل میان رده با بهره گیری از اسنپدراگون 765 باشند.

با داشتن 12 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 865 ، اکسپریا 3 در آزمایش عملکرد Geekbench که ماه گذشته صورت گرفت موفق ظاهر شد. به همین دلیل انتظار می رود احتمالاً اکسپریا 3 در کنگره MWC 2020 یکی دیگر از کاندیاهای این شرکت برای معرفی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058451

وب گردی

وب گردی