رونمایی از 11 اثر جدید شورای تخصصی حوزوی

در مراسمی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مسئولان حوزوی، از 11 اثر جدید منتشر شده توسط شورای تخصصی حوزوی رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مراسمی با حضور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا رئیس شورای تخصصی حوزوی و جمعی از مسئولان حوزوی، از 11 اثر جدید منتشر شده توسط شورای تخصصی حوزوی رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای این شورای تخصصی برگزار شد از مجموعه مقالات اولین همایش ملی دین و نظریه فرهنگی به همراه متن سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های انجام شده در این همایش در چهار جلد و همچنین کتاب‌های مبانی فقهی سیاست‌گذاری فرهنگی اثر محمد جواد ارسطا، انتقال فرهنگ دینی در نهاد آموزش: آسیب‌ها و راهکارها اثر علی ذوعلم، درآمدی بر وحدت حوزه و دانشگاه اثر محمد محمدرضایی، تعاملات دوسویه فرهنگ و اقتصاد اثر عادل پیغامی و سیاست‌های فرهنگی در آیینه وصیت‌نامه امام خمینی (ره) اثر سید فرید حاج‌سیدجوادی رونمایی شد.

درآمدی بر نحوه تعامل حوزه علمیه و آموزش و پرورش اثر محمدحسین صاعد رازی و مسئله‌شناسی بازنمایی نمایش روحانیت در رسانه‌های تصویری اثر محمدرضا زالی عنوان دو جلد دیگرازآثار رونمایی شده در این مراسم هستند.

این کتاب‌ها در راستای تولید محتوای مورد نیاز دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای تخصصی حوزوی و سایر مجموعه‌های تصمیم‌گیر و اثرگذار در فرایند سیاست‌گذاری کلان فرهنگ و علم، به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058464

وب گردی

وب گردی