تیم‌های برتر وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور معرفی شدند

بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در بخش مردان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری مردان امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه با معرفی تیم‌های برتر در بخش مردان پایان یافت.

تیم خوزستان با ۱۲۴ امتیاز قهرمان شد و مازندران با ۷۷ امتیاز و کرمانشاه با ۷۱ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند. اردبیل نیز عنوان تیم اخلاق این دوره را از آن خود کرد.

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه‌برداری مردان جانباز و معلول از یکشنبه ۲۲ دی‌ماه آغاز شد و ۲۴ دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید. ۱۱۱ پاراوزنه بردار از ۱۹ استان در این مسابقات شرکت کردند که ۱۹ ورزشکار در بخش جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علیرضا رضائیان‌فرد از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان مربی و غلامحسین چلتوک‌کار به‌عنوان سرمربی تیم استان خوزستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات 6 نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول شامل ابوالفضل هادی‌شاه‌آبادی رشته حسابداری (دانشکده سما)، رضا دلجانی پور رشته حسابداری (دانشکده سما)، مهیار روشن زاده کارشناس مهندس شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، نادر زرگانی کارشناس ارشد علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، سجاد مهراقا دانش‌آموخته مهندسی تکنولوژی نرم‌افزار (دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول) و احمد امین‌زاده (رشته مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول) تیم استان خوزستان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058470

وب گردی

وب گردی