اختصاص یک روز حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد نیکشهر به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر از اختصاص یک روز حقوق کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود رئیسی درباره کمک نقدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر به سیل‌زدگان اظهار کرد: کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر به‌صورت خودجوش و با پیشنهاد خود، یک روز حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان منطقه «بنت» از توابع نیک‌شهر -که به‌دلیل سیل اخیر خسارات زیادی بر آن وارد شده- اختصاص دادند.

به گفته وی، این مبالغ برای تأمین و رفع پاره‌ای از نیازهای سیل‌زدگان از طریق قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی هزینه خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه از لحظات اولیه آغاز بارش‌ها و بحرانی شدن شرایط ستاد بحران دانشگاه تشکیل شد، بیان کرد: اقدامات ایمنی مقدماتی درباره کاهش یا وارد نشدن خسارت به اموال دانشگاه در دستور کار قرار گرفت که الحمدالله به مکان‌های و اموال دانشگاه خسارتی وارد نشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر افزود: با توجه به شرایط بحرانی منطقه با حضور قرارگاه جهادی دانشگاه و حضور جهادی سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‌زده برای توزیع اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اقدام شد.

رئیسی از سایر هموطنان برای یاری رساندن به سیل‌زدگان طلب یاری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058472

وب گردی

وب گردی