پیکر 7 شهیدسقوط هواپیمای اوکراینی در حرم حضرت معصومه آرام گرفت

 پیکر 7 تن از شهدای قمی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در جوار حرم حضرت معصومه(س) در قم آرام گرفتند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مردم انقلابی قم، از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 26 دی ماه در مسجد امام حسن عسگری(ع) گرد آمدند و پیکر 6 تن از شهدای قمی ‌سانحه هواپیمای اوکراین را به سمت حرم مطهر تشییع کردند.

پیکرهای این شهدا شامل محمدامین بیروتی، محمد صالحه، زهرا حسنی سعدی، امیرحسین اویسی، سارا حمزه‌ای، عسل اویسی با حضور بعد از اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید در حرم کریمه اهل‌بیت(س) آرام گرفتند.

هم‌چنین پیکر شهید محمدرضا کدخدازاده که با تاخیر وارد قم شده بود به سمت حرم مطهر تشییع شد و آیت‌الله سعیدی بر پیکر این شهید نیز نماز خواند و این شهید در صحن امام رضا(ع) نیز آرام گرفت.

حضور پر رنگ دانشجویان بسیجی در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای حادثه هواپیمایی و نوشتن طومار و جمع آوری امضا جهت حمایت از سپاه پاسداران در عین تاکید بر برخورد با مقصران حادثه سقوط هواپیما از جمله حاشیه‌های این مراسم بود.

همچنین دانشجویان بسیجی در اقدامی ‌پرچم آمریکا و اسرائیل را روی زمین جلوی پای تشییع‌کنندگان انداختند تا بر روی آن راه بروند.

در این مراسم برخی از حاضران نیز دست نوشته‌هایی را در اعلام همدردی با بازماندگان و رسوا نمودن جنایت آمریکا بر روی دست گرفته بودند.

‌انتهای پیام‌/

کد خبر: 1058474

وب گردی

وب گردی