5  اتحادیه بزرگ دانشجویی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند

پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، آمادگی خود را برای ادامه مبارزه با استکبار اعلام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار اعلام کردند.

در این نامه خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: در ایامی که بعد از شهادت سردار دلیر لشکر اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست اشقی‌الاشقیا، آمریکای جنایتکار، سپری شد، متأسفانه وقوع پی در پی چند حادثه تلخ عزای ملت ایران را چندین برابر کرد. ما دانشجویان این مصیبت‌ها را خدمت شما و خانواده‌های داغدار و ملت ایران تسلیت می‌گوییم و ان‌شاءالله تا روشن شدن مقصران اصلی و برخورد با آنها پیگیر این مسائل خواهیم بود.

در ادامه این نامه ذکر شده است: اما وقوع این حوادث هرگز باعث نخواهد شد مبارزه با استکبار تعطیل شود و ما یقه شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن را رها کنیم، مطمئناً مبارزه تا رسیدن پای سربازان لشکر اسلام به قدس و رهایی تمام مظلومان عالم از شر ظالمان و اذناب آنها ادامه خواهد یافت.

در بخش پایانی این نامه آمده است: ما فرزندان انقلاب اسلامی و دانشجویان این مرزوبوم آمادگی خود برای ادامه مبارزه با شروران عالم را خدمت شما اعلام کرده و بدین وسیله اعلام می‌داریم جان خود را بر سر دست گرفته‌ایم و هر لحظه آماده فدا کردن آن در راه اسلام و انقلاب خواهیم بود. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و ملت سر بلند جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را آرزومندیم.

جامعه اسلامی دانشجویان، سازمان بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پنج اتحادیه‌ای هستند که پای این نامه را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058477

وب گردی

وب گردی