بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه سما در انجام فعالیت‌های فرهنگی است

رئیس سمای کرمان گفت: قرآن و سنت پیامبر به‌عنوان منابع اصلی و سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان منابع فرعی نقشه راه ما در انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بم، مجید خزاعی رئیس سمای کرمان در جلسه شورای تربیتی و فرهنگی مدارس سمای استان کرمان که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان، معاونین آموزش‌های عمومی و مهارتی و رابطین فرهنگی و تربیتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم برگزار شد با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن ارادت مردم نسبت به سردار سلیمانی به‌کاربرده ولی این ارادت قلبی است و خللی در آن راه ندارد.

وی افزود: در شرایط کنونی همه باید آگاه باشیم و بدانیم کوچک‌ترین غفلتی که از ما سر بزند می‌تواند برای نظام هزینه‌زا و مسئله‌ساز شود و تبعات فراوانی به همراه داشته باشد، پس باید بسیار مراقب بود.

رئیس سمای کرمان تأکید کرد: قرآن و سنت پیامبر به‌عنوان منابع اصلی و سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان منابع فرعی نقشه راه ما در انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند.

خزاعی اظهار کرد: مربیان پرورشی باید قدر خود را بدانند، آن‌ها مسئولیت مهم و خطیری دارند، باید بتوانند مسائل را تجزیه‌وتحلیل کنند، سره را از ناسره تشخیص دهند و عکس‌العمل به‌موقع داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد نخست ما فرهنگی است، گفت: در این برهه زمانی که دشمن اصول مسلم عقیدتی ما را هدف قرار داده، اگر فردی عاشق کار فرهنگی و پرورشی نبوده و ذوق و علاقه نداشته باشد، جایز نیست در این پست حساس بماند؛ چراکه مربی پرورشی می‌تواند یک دانش‌آموز را از دین فراری یا جذب دین کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058507

وب گردی

وب گردی