فن بازار تخصصی صنعت فولاد برگزار می‌شود

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری فن بازار صنعت فولاد با مشارکت واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سیداحسان شیرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره ضرورت برگزاری فن بازارهای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: فن بازارها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین صاحبان ایده و محصول و سرمایه‌گذاران دارد.

وی با بیان اینکه فن بازارها موجب معرفی محصول به جامعه مخاطب و مصرف‌کننده نهایی نیز می‌شود، افزود‌: معتقدیم که برگزاری نمایشگاه‌های کلی و عمومی کارآیی خود را بین صاحبان محصول و سرمایه‌گذاران از دست داده است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه‌ها باید به‌صورت محصول محور طراحی شوند تا نتیجه مورد انتظار حاصل شود. برنامه‌ریزی‌های مفصل و دقیقی انجام شده تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری فن بازارهای تخصصی در هر ماه باشیم.

شیرنگی خبر داد: فن بازار صنعت فولاد با مشارکت واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. روند برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی و محصول محور در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058528

وب گردی

وب گردی