کنشگران عرصه خانواده در دومین کنگره ملی خانواده گرد هم جمع می‌شوند

دومین گردهمایی فعالان و کنشگران شاخص عرصه خانواده در سراسر کشور با محوریت کنگره ملی خانواده از سوی بنیاد ملی خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، دومین دوره کنگره ملی خانواده به همت بنیاد ملی خانواده امسال نیز با حضور فعالان و کنشگران برتر این حوزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و دبیر کنگره با تاکید بر ضرورت هم‌­افزایی فعالان خانواده در سراسر کشور، مهمترین اهداف این گردهمایی سالانه را ارتقای ظرفیت تخصصی فعالان، شبکه‌­سازی کنشگران و شناسایی مسائل آنان و بسترسازی برای توسعه درون­‌زای مجموعه­‌های فعال در حوزه خانواده دانست.

به گفته وی، مخاطبان این کنگره فعالان و کنشگران عرصه خانواده در حیطه­‌های مطالعات و سیاست­گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و رسانه، سازمان­دهنده­‌ها و مجامع، مراکز خیریه­‌ای و واسطین، نهادها و سازمان­‌ها هستند که از سراسر کشور به صورت کیفی گزینش شده­‌اند.

دبیر کنگره افزود: امسال در حاشیه کنگره رویدادهای مهمی طراحی و اجرا خواهند شد که یکی از بزرگترین آنها برگزاری نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان خانواده و ارائه محصولات و ظرفیت­‌های خود به یکدیگر است. رویداد تجربه­‌های موفق حوزه خانواده، پنل­‌ها و گعده­‌های تخصصی و کارگاه­‌های مهارتی و... از دیگر رویدادهای مهمی است که در حاشیه این کنگره اتفاق خواهند افتاد.

لازم به ذکر است که این کنگره در تاریخ دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در مجموعه سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88890897 و 88890898 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058580

وب گردی

وب گردی