بارش برف سنگین در جاده‌ها/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران دراکثر جاده های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش سنگین برف در اکثر محورهای استان‌های تهران، اردبیل، قزوین، البرز، آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی ادامه دارد.

وی به بارش برف در دیگر محورهای کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف درمحورهای آستارا-اردبیل، اسالم-خلخال، فومن-ماسوله و سیاهکل-دیلمان دراستان گیلان، محور داران-الیگودرز در استان اصفهان، محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج در استان همدان،محور قروه-همدان در استان کردستان،محورهای گرمسار-تهران، گرمسار-قم و سرخه-گرمسار در استان سمنان و ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز سنگین گزارش شده است.

تردد با زنجیر چرخ

سرهنگ رحمانی گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده های برف گیر و کوهستانی دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات گرمایشی و ایمنی همراه داشته باشند.

وی از بارش برف سنگین در جاده ها خبر داد و گفت: بارش برف در محورخلخال-اسالم در استان اردبیل، محورهای قوچان-درگز، کاشمر-کوه سرخ و سبزوار-اسفراین در استان خراسان رضوی، محورهای ناغان-ایذه،کوهرنگ-مسجد سلیمان گردنه های چری و شاه منصوری در استان چهارمحال و بختیاری، محورهای تکاب-شاهین دژ گردنه ماین بلاغ و سردشت-مهاباد گردنه زنجیران دراستان آذربایجان.غربی، محورهای زنجان-قزوین، زنجان-طارم و زنجان -دندی در استان زنجان و محور آستارا-اردبیل گردنه حیران در استان گیلان ادامه دارد و رانندگان باید حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش باران و مه گرفتگی همراه با کاهش دید

سرهنگ رحمانی گفت: اکثر جاده های استان های گیلان، مازندران، کهکیلویه وبویر احمد و کرمانشاه بارانی است.

وی از پدیده مه گرفتگی در جاده ها خبر داد و گفت: اکثر محورهای استان مرکزی، محور بروجرد-اراک گردنه زالیان در استان لرستان،محور همدان-کرمانشاه گردنه اسدآباد در استان همدان، محور میمه-دلیجان در استان اصفهان، محور گرمه-جاجرم در استان خراسان شمالی، محورهای نیشابور-مشهد و بردسکن-سبزوار و ارتفاعات محورهای فیروزکوه محدوده گدوک و کیاسر سمنان درگیر پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده مهرشهر تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره سنگین است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058632

وب گردی

وب گردی