پرونده‌ مفاسد اقتصادی نمایندگان به قوه قضائیه ارسال شود

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان اعلام کرد: پرونده نمایندگانی که به ‌دلیل مفاسد اقتصادی و اخلاقی رد صلاحیت شده‌اند، به  قوه قضائیه ارسال کنید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان پیرامون رد صلاحیت نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نامه نوشتند.

در ابتدای این نامه آمده است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیّه و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، نیک مستحضرید که جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی راهبردی است. یکی از نمودهای اصلی ضرورت وجود ساختار شورای نگهبان در نظام اسلامی نگهبانی از ساختارهای نظام به ویژه مجلس شورای اسلامی است. نقش بی‌بدیل شورای نگهبان و نظارت استصوابی در بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی امری واجب و مبرهن بر همگان است.

در پایان این نامه آمده است: در همین راستا نظر به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی جهت انتخابات یازدهمین دوره مجلس که عمدتاً به گفته سخنگوی شورای نگهبان به دلایل مفاسد اقتصادی، مفاسد اخلاقی و ضدیت با حاکمیت صلاحیتشان مورد تائید قرار نگرفته است، از جنابعالی به عنوان رئیس شورای نگهبان که باید پاسدار اصول انقلاب اسلامی و ساختارهای نظام اسلامی باشد، تقاضامندیم پرونده‌های مربوط به این نمایندگان را برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058639

وب گردی

وب گردی