ایران سفیدپوش شد/ تعطیلی مدارس و برخی دانشگاه‌های استان تهران

بارش سنگین برف در برخی از نقاط کشور باعث تعطیلی برخی از مدارس و واحدهای دانشگاهی شده است. به شهروندان نیز توصیه شده از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

گروه دانشگاه ایسکانیوز: بارش سنگین برف در بسیاری از مناطق کشور و برودت هوا باعث تعطیلی بسیاری از مراکز آموزش عالی و مدارس شده است.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش سنگین برف در اکثر محورهای استان‌های تهران، اردبیل، قزوین، البرز، آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی ادامه دارد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با ایسکانیوز، اظهار داشت: در «محورهای آستارا-اردبیل، اسالم-خلخال، فومن-ماسوله و سیاهکل-دیلمان در استان گیلان»، «محور داران-الیگودرز در استان اصفهان»، «محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج در استان همدان»، «محور قروه-همدان در استان کردستان»، «محورهای گرمسار-تهران، گرمسار-قم و سرخه-گرمسار در استان سمنان» و «ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز» بارش برف سنگین گزارش شده است.

وی توصیه کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده های برف گیر و کوهستانی دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات گرمایشی و ایمنی همراه داشته باشند.

تعطیلی برخی از واحدهای دانشگاهی استان تهران

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بارش برف در استان تهران، واحدهای علوم و تحقیقات، مجتمع سوهانک واحد تهران مرکزی، رودهن و دماوند امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام شده است.

مدارس استان تهران تعطیل شد

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهراننیز از تعطیلی مدارس شهر تهران در هر دو توبت صبح و عصر به علت بارش شدید برف و برودت هوا خبر داد.

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدارس شهرستان‌های شهرری (نواحی ۱ و ۲)، رباط کریم، کهریزک، دماوند، پردیس، رودهن، فشافویه، چهاردانگه، اسلامشهر، ملارد، شهریار، بهارستان (نواحی ۱ و ۲) و شهرقدس نیز در نوبت صبح امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه، در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

تاخیر در برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی هم از تاخیر دو ساعته در برگزاری امتحانات این استان در همه واحدهای دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: تنها در دانشگاه آزاد هشترود، به علت شدت برف با تعطیلی مواجه هستیم.

این‌ خبر به روز می‌شود/

کد خبر: 1058645

وب گردی

وب گردی