مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات آموزش‌وپرورش منصوب شد

با حکم محسن حاجی میرزایی، فریبرز حمیدی به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، طی حکمی از سوی محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش؛ فریبرز حمیدی، به عنوان «مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» در این وزارتخانه منصوب شد.

در ابتدای این حکم آمده است: نظر به اجرای قانون «انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»در دولت تدبیر و امید و مطابق با ماده ۷ آیین‌نامه ماده ۸ قانون موصوف؛ به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»در وزارت آموزش‌وپرورش منصوب می‌شوید.

در انتهای این حکم تاکید شده است: از جنابعالی انتظار دارد ضمن بهره‌گیری از توان و ظرفیت تخصصی و کارشناسان حوزه و برقراری همکاری‌های سازنده با معاونت‌ها، سازمان‌ها، مراکز وادارات کل تابعه و نیز تعامل تنگاتنگ با کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمهیدات لازم را به‌منظور حسن اجرای مفاد قانون یادشده مبتنی بر اصول حمایت از حریم خصوصی، حفاظت از اسرار دولتی، حق دسترسی به اطلاعات و اصل ترویج شفافیت بر اساس مفاد قانون مذکور را فراهم کنید. از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را درراه خدمت شایسته به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058674

وب گردی

وب گردی