انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی معابر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در شب پیش رو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف در پایتخت گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش برف در هفته اخیر، از روزهای گذشته 14 هزار نیروی خدمات شهری به همراه هزار و 350 دستگاه ماشین آلات برف روبی در حالت آماده باش کامل قرار داشتند.

وی با اشاره به تعبیه 4 هزار مخزن زردرنگ در پایتخت اضافه کرد: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه هستند تا شهروندان و عوامل کارگری در صورت نیاز بتوانند از آن ها استفاده کنند.

به گفته معاون شهردار تهران؛ تمامی مدیران و شهرداران مناطق ٢٢ گانه از شب گذشته در حالت آماده باش قرار داشتند و طبق گزارش های واصله تاکنون هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است.

یزدانی در ادامه با اشاره به اولویت های شهرداری تهران در پاکسازی معابر اصلی و فرعی گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه های ١٣٧ و 1888 هرگونه مشکل را با مسئولان شهرداری در میان بگذارند تا بلافاصله عوامل ناحیه برای برف روبی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آن ها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داد، عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در 22 سایت مستقر در مناطق و سایت های اصلی برج میلاد، بهشت زهرا (س) و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه آغاز می شود.

یزدانی همچنین به آماده باش تمامی مناطق 22گانه برای جلوگیری از یخ زدگی معابر پرداخت و تصریح کرد: با توجه به احتمال اتمام بارش در ساعات پایانی امروز و برودت هوا به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی، ماشین آلات تخصصی امشب اقدامات مربوط به شن پاشی و نمک پاشی را انجام خواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه بارش برف دوباره در پایتخت آغاز می شود و بر این اساس، شهرداری تهران نیز در آمادگی کامل قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058694

وب گردی

وب گردی