دانشکده مدیریت، رایزن فعالیت‌های درآمدزای برون‌دانشگاهی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، خواستار حضور پر‌رنگ‌تر دانشکده مدیریت این دانشگاه برای افزایش و رونق فعالیت‌های درآمدزای برون‌دانشگاهی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، پیام نجفی صبح امروز در ادامه روند نشست با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: ترکیب استادان توانمند و تخصص‌های آنان در دانشکده مدیریت، زمینه مشارکت مؤثرتر و حضور پر‌رنگ‌تر آنان برای سرعت یافتن روند رو به رشد فعالیت‌های برون‌دانشگاهی و پیشبرد اهداف دانشگاه مهارت‌محور را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تصریح کرد: با بهبود مدیریت، می‌توان در هر مؤسسه یا نهاد، بهره‌وری را افزایش داد و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، کالا و خدمات بیشتری را تولید کرد و ظرفیت‌های زیادتری را به‌وجود آورد.

به گفته نجفی، نقش رشته مدیریت در رفع نخستین نیاز هر سازمان یا مؤسسه که بررسی، شناخت و ارائه راه‌حل‌های متناسب با نیازها و نواقص آن نهاد یا سازمان است محسوس‌تر می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های مورد نیاز یک فارغ‌التحصیل رشته مدیریت افزود: استادان و فارغ‌التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به وضعیت نیاز یا اشباع بازار در حوزه‌های مختلف، تدوین استراتژی‌های سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با شرکت‌ها و نیاز آنها، شناخت فرایندهای بازاریابی و فروش و نحوه ارائه خدمات به مشتریان، می‌توانند زمینه‌های لازم برای همکاری و تعامل پایدار دانشگاه با صنایع، شرکت‌‌ها و دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنند.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان وجود ظرفیت علمی و تخصصی دانشکده مدیریت برای عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌های سرای نوآوری دانشگاه را یاد‌آور شد.

نجفی اظهار کرد: با توجه به موقعیت و جایگاه علمی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان که به‌عنوان یکی از قطب‌های توانمند مدیریت در مرکز کشور شناخته‌شده است، انتظار می‌رود فارغ‌التحصیلان این رشته در این واحد دانشگاهی، پس از اتمام تحصیلات با توجه به شناختی که از کسب‌وکار و نحوه ایجاد ارتباط موفق پیدا می‌کنند، قادر به قبول مسئولیت در سطوح بالای سازمان‌ها و نهادها بوده و با مشارکت در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، نقش‌آفرینی مؤثرتر و ارزشمندتری برای جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058701

وب گردی

وب گردی