نیروهای غزه خواهان فرماندهی مانند حاج قاسم هستند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر با اشاره به شهادت سردار عزیز اسلام گفت: نیروهای غزه می خواهند فرمانده ای مثل حاج قاسم سلیمانی بر آن‌ها فرماندهی کند.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این حادثه برای محور مقاومت برکت داشت زیرا سردار عزیر اسلام بعد از عروج آسمانی خود هزاران بار تعالی پیدا کرد و تبدیل به اسطوره شد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم امروز دیگر فرمانده سپاه قدس یا حتی نیروهای مقاومت کشورهای منطقه نیست. بلکه او به حقیقت در گونه اساطیر شد.

به گفته مسئول بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر حاج قاسم بعد از شهادت خود طوری به اوج رسید که هر فردی وقتی در جریان کارهای او قرار می‌گرفت آرزو می‌کرد شبیه سردار عزیز ایران باشد.

شاکری با اشاره به شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: این اسطوره از مرزهای ایران گذشته و تبدیل به فرمانده مقاومت بدون مرز شده است. سردار عزیز اسلام دیگر فقط متعلق به ایران یا مقاومت منطقه نیست.

وی با اشاره به نامیده شدن شهید قدس از سوی اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس) گفت: هر مظلومی در جهان می تواند این آرزو را داشته باشد که نیروی قدس به فریادش برسد. نیروهای غزه هم می خواهند فرمانده ای مثل حاج قاسم سلیمانی بر آن‌ها فرماندهی کند و آنها را به پیروزی نهایی برساند.

شاکری در ادامه افزود: مکتب حاج قاسم که رهایی بخش است بعد از شهادتش هزاران برابر بیشتر از زمان حیاتش وسعت پیدا کرده و افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند افرادی زیادی خود را جز نیروهای سردار شهید قاسم سلیمانی می دانند. مکتب حاج قاسم به مکتبی رهایی بخش و فرارمزی تبدیل شده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این اتفاق نشان داد کسی که با اخلاص کار کند مردم نیز جواب او را می دهند در واقع هر کسی برای خدا و با آن معامله کند ارتباط او با مردم برقرار می‌شود.

وی درباره جایگاه محور مقاومت و خصوصا غزه در نگاه دولت گفت: چنین موضوعی مورد کم توجهی دولتمردان قرار گرفته و از این ظرفیت استفاده نشده است. اما بعد از شهادت حاج قاسم و اقدامات اروپایی‌ها تغییراتی در سیاست خارجی کشور به وجود آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058705

وب گردی

وب گردی