سیلی سپاه به آمریکا در تاریخ ایران ثبت شد

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: سپاه توانست سیلی محکمی به آمریکا وارد کند که این مدال افتخار هیچگاه از یاد مردم و تاریخ جمهوری اسلامی پاک نخواهد شد.

سید محمدحسین موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بدون شک ملت قدردان، بصیر و انقلابی ایران اسلامی قدرشناس زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران و شهدای جبهه مقاومت هستند، گفت: در سال‌های جنگ تحمیلی و فتنه‌های داخلی و بین‌المللی، سپاه در کنار مردم و حافظ انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: اقدام شجاعانه سردار امیر‌علی حاجی‌زاده فرماندهی نیروی هوافضای سپاه مبنی بر پذیرش همه مسئولیت‌های ناشی از خطای انسانی قابل ستایش است و از آن درس خواهیم گرفت. خدمات و اقدامات ارزشمندی که در راستای حفظ و افزایش اقتدار و توان بازدارندگی نظام اسلامی و جبهه مقاومت همانند شکار پهپاد‌های فوق پیشرفته آمریکایی و پاسخ موشکی به داعش به منظور دفاع و حفاظت از جان و مال مردم و مرزهای جغرافیایی ایران در مقابل اشقی الاشقیا را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

سیلی سپاه به آمریکا در تاریخ ایران ثبت شد

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق باعث افتخار ملت است، گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران به عنوان دست توانمند نظام اسلامی و با نصرت الهی توانست سیلی محکمی به آمریکا و استکبار جهانی وارد کند و این مدال افتخاری است که هیچگاه تاریخ جمهوری اسلامی ایران و حافظه مردم آن را از یاد نخواهد برد.

موسوی با بیان اینکه بر همگان واضح و روشن است که اخلاص، شجاعت، صداقت و مسئولیت‌پذیری مثال زدنی سردار حاجی ‌زاده و فداکاری‌ سپاه برای مردم، وی را به یک الگوی بی‌بدیل تبدیل کرد، گفت: در این شرایط، دشمن سیلی خورده و عصبانی از تحقق انتقام سخت و قدرتمندانه و حماسه تاریخی مردم در تشییع و بزرگداشت شهدای مقاومت، تلاش می‌کند با غبار آلود کردن فضای جامعه و به حاشیه بردن موضوعات اصلی بار شکست خود را کاهش دهد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: تخریب رسانه‌‌های غربی و جوسازی دشمنان در سطح بین‌الملل، به فضل الهی و با بصیرت مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب راه به جایی نخواهد برد.

اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان انقلاب را نمی‌دهیم

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ادامه داد: در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که راه سردار حاجی زاده همان راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که سال‌های طولانی هم رزم و همسنگر وی بوده است.­ اخلاص، صداقت، شجاعت، تدبیر، ابتکار، خلاقیت، خضوع، افتادگی و شرافت افتخار آمیزشان نمونه‌هایی از این شباهت بین حاجی زاده و سردار سلیمانی است.

وی اضافه کرد: ما از فرماندهان شهید خود به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهانی، چون سردارحاجی زاده، سرلشکر سلامی آموختیم در راه خدا می­‌بایست با تمام دارایی حتی آبروی خود پا به عرصه جهاد بگذاریم که به فرموده مقام معظم رهبری «این آبرو هم جزو ذخایر الهی است و خدای متعال به هرکس داده است باید آن را در راه او مصرف کند و به کار ببرد».

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: در آخر ما دانشجویان انقلابی در مقابل ایجاد هر گونه فتنه، تفرقه و اغتشاش از جانب دشمنان انقلاب و اسلام برای از بین بردن وحدت ملی بین اقشار مختلف مردم خواهیم ایستاد و اجازه ایجاد چالش برای ملت و کشور را به دشمنان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058734

وب گردی

وب گردی