معاون فرهنگی دانشگاه شبانه پرچم آمریکا را پاک کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره گفت: پرچم‌های آمریکا و اسرائیل توسط معاونت و امور فرهنگی دانشگاه سوره به صورت شبانه و مخفیانه از در ورودی دانشگاه پاک شد.

سید محمد امین حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز بیان کرد: یک روز پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی(شنبه ۱۴دی) با توجه به جلسه‌ای که با محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و ابو حمزه مسئول امور فرهنگی دانشگاه برگزار شد، با مجوز و طرح کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی دانشگاه مرکزی سوره موافقت به عمل آمد.

وی ادامه داد: در همان روز به همت بسیج دانشجویی اقدام به چسباندن پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی دانشگاه شد؛ اما یک روز بعد به صورت ناگهانی پرچم‌ها از دانشگاه جمع‌آوری شد. با پیگیری بسیج دانشجویی مشخص شد کار یک دانشجوی مذهبی دانشگاه بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره اضافه کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌ها از جمله مسئله حضور سفیر انگلیس و گستاخی شخص ترامپ و خوشحالی از نرفتن عده‌ای بر روی پرچم آمریکا در دانشگاه بهشتی، با هم افزایی شورای بسیج دانشگاه سوره قرار بر کشیدن پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس شد و این کار در شب جمعه (۲۶دی) انجام شد.

حسنی بیان کرد: متاسفانه در شب شنبه ( ۲۸ دی) به صورت ناگهانی متوجه پاک شدن این پرچم‌ها به صورت کامل توسط معاونت امور فرهنگی دانشگاه سوره شدیم، این حرکت به صورت تلافی‌جویانه و شبانه انجام شده است که آثار آن در آینده این دانشگاه مشخص می‌شود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه سوره زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: باتوجه به حضور حجت الاسلام محمد قمی در سازمان تبلیغات اسلامی، در پنج ماه گذشته تغییری در ریاست دانشگاه انجام شد، ساعی که فردی کاملا انقلابی بوده به ریاست دانشگاه سوره منصوب شده؛ اما بدنه مدیریتی هنوز از سیستم قبلی هستند که بویی از انقلاب و انقلابی گری نبردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058754

وب گردی

وب گردی