شانس بالای تیم‌ تیراندازی بانوان برای صعود به لیگ برتر

سرپرست تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاداسلامی از بالا بودن شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

مریم السادات احمدی سرپرست تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: صدرنشین مسابقات هستیم و می کوشیم تا درهفته های بعدی مسابقات نیز این صدرنشینی را حفظ کنیم. هم اکنون درهفته های نهم و دهم لیگ برتر قرار داریم.

وی تاکید کرد: در رشته تفنگ شرایط مطلوبی داریم اما متاسفانه در رشته تپانچه به علت مصدومیت شدیدی که برای یکی از بازیکنان تیم پیش آمد در نیم فصل دوم دچار افت شدیم. امیدواریم که با همت بچه ها شرایط را بهبود ببخشیم و در پایان فصل جز تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

احمدی افزود: از لحاظ امکانات شرایط خوبی داریم و دانشگاه آزاد تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت هایمان جواب تلاش های شبانه روزی مربیان تیم احمدی و جعفری را بدهیم. از روز اول امکان حضور در لیگ برتر را داشتیم اما تشخیص داده شد که در دسته اول حاضر شویم تا در مسیر صعود به لیگ برتر، تجربه اندوزی لازم توسط تیراندازان جوان مان صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: چشم اندازی که بنده به عنوان سرپرست تیم و احمدی به عنوان مربی تیم در ابتدای فصل در نظر داشتیم جایگاه نخست رقابت ها بود که در فاصله ۳ هفته به پایان رقابت ها، نوسان جایگاه اولی و دومی را شاهد هستیم و امیدواریم در پایان هفته آخر جایگاه نخست را کسب کنیم. تنها مشکلی که تیم ما را کمی آزار داد عدم زمان کافی برای آماده سازی بود چرا که دانشگاه آزاد خیلی دیر وارد تیمداری شد. در آن زمان بهترین تیراندازهای لیگ تیم های خودشان را انتخاب کرده بودند و ما روی جوانترها سرمایه گذاری کردیم. با این حال در رشته تفنگ شرایط فوق العاده ایی داریم و در رشته تپانچه کماکان امیدوار به صعود به لیگ برتر هستیم.

تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، اسپوتا، هیات کرمان، آتی تابناک، پارس جم، تیگرا، مقاومت، پردیسان، هیات همدان، شاتین، هیات قم، برلیان22، رایمون، هیات ارسنجان فارس و هیات مازندران در دسته اول تیراندازی بانوان حضور دارند و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

پایان پیام/

کد خبر: 1058756

وب گردی

وب گردی