یک بازار میوه و تره بار برای هر 12 هزار خانواده تهرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: براساس سرشماری های صورت گرفته به ازای هر 12 هزار خانواده تهرانی یک بازار میوه و تره بار وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با احتساب جمعیت تهران طبق آخرین سرشماری، با توجه به 244 میدان و بازار که در 22 منطقه تهران واقع شده‌اند، هر 11 هزار و 930 خانواده تهرانی از یک بازار میوه و تره بار برخوردار هستند.

244 میدان و بازار که در 22 منطقه تهران واقع شده‌اند، هر 11 هزار و 930 خانواده تهرانی از یک بازار میوه و تره بار برخوردار هستند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به تازه‌ترین بررسی به عمل آمده، اختلاف قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت سطح شهر 42 درصد است گفت: ارتقای خدمات میادین میوه و تره بار چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت و تفاوت قابل توجه قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر، باعث استقبال روزافزون خانواده‌ها از بازارهای میوه و تره بار شده است.

برای هر 35 هزار و 630 شهروند یک بازار میوه و تره بار فعالیت می‌کند و به عبارتی، هر محله 35 هزار نفری تهران از یک بازار برخوردار است

راد با بیان اینکه هر منطقه تهران به طور متوسط یک میدان و 10 بازار میوه و تره بار دارد،گفت: همزمان با ارتقای خدمات میادین و بازارهای میوه و تره بار، توسعه بازارها در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه به طور متوسط برای هر 35 هزار و 630 شهروند یک بازار میوه و تره بار فعالیت می‌کند و به عبارتی، هر محله 35 هزار نفری تهران از یک بازار برخوردار است.

وی گفت: ساخت بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار از مطالبات اصلی شهروندان در محله‌های مختلف شهر تهران است و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا نسبت به توسعه این بازارها به منظور بهره‌مندی شهروندان از این امکان در تمام محلات پایتخت اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058768

وب گردی

وب گردی