معاون علمی واحد بوشهر معرفی شد

جلسه تکریم و معارفه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه تکریم و معارفه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه در هر حال تغییر مدیران و مسئولیت ها در چارچوب فرایندهای سازمانی، امری طبیعی و عادی است، گفت: در راستای اجرای بهینه اهداف و مأموریت های دانشگاه، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های فیزیکی و انسانی یک وظیفه است که در این رابطه، کادرسازی و فرصت دادن به نیروها و افکار جدید یک امر ضروری و مورد نیاز است.

این مسئول با تأکید بر اینکه تغییر سمت و مسئولیت ها برای انجام کارها و امور با رویکرد و روش های نوین و جدی است، تصریح کرد: یکی از ملاحظات در سطوح مدیریتی، میدان دادن به افراد جدید و با انگیزه در جهت استفاده از نیروی فکری جدید در کنار تجارب مسئولان گذشته است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه هر مدیر و مسئولی که بنا به اقتضائات اداری از تلاش آنان تقدیر می شود از بدنه دانشگاه جدا نخواهند شد و باید از ظرفیت و تجارب آنان در پیشبرد اهداف دانشگاه بهره گرفت، افزود: شاید بتوان ادعا کرد عملکردهای زیرساختی دانشگاه در راستای چشم انداز و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه معاونت علمی تا حدود قابل توجهی انجام شده است که این مسئله بیانگر تلاش و پشتکار معاون علمی دانشگاه و همکاران در این حوزه است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در تمام شئون آموزشی و پژوهشی اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است، یادآور شد: فعال سازی مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی، به کارگیری نیروهای متعهد و پای کار، پیگیری طرح تعاون، آمایش رشته ها و برگزاری جلسات شورای تخصصی استان در این حوزه از اقدامات قابل توجه و درخور بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی، دانشگاه نیازمند فعالیت شبانه روزی و تلاش های جهادی است، گفت: حوزه معاونت علمی مرکز ثقل دانشگاه است که مواردی چون ارتباط با صنعت و سرمایه گذار و مسائل اقتصاد دانش بنیان و درآمدهای غیر شهریه ای در این حوزه صورت می گیرد.

در ادامه این جلسه محمد مهدی مزارعی عضو هیأت علمی گروه علوم پایه واحد بوشهر که پیشتر مدیر پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر بود به عنوان سرپرست معاونت علمی جدید واحد بوشهر معرفی و جانشین دکترمجتبی نجفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058772

وب گردی

وب گردی