بسیج اساتید باید برنامه‌‌‌محور باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: بسیج اساتید با بهره‌گیری از اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) و رهنمود‌های منویات مقام معظم رهبری برنامه‌‌‌محور باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بابل، حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران صبح امروز در جلسه مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد:با شهادت سردار سلیمانی، دشمنان ایران و اسلام از قدرت اسلامی و نظامی جمهوری اسلامی بیم و وحشت دارند.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در تمام دوران خدمت خط رهبری را طی کرد و همواره در مسیر اسلام و نظام بود و به برکت وجودشان جبهه مقاومت اسلامی با اقتدار به فعالیتش ادامه می‌دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بیان کرد: متولیان فرهنگی به‌ویژه استادان بسیجی و نخبگان علمی در دانشگاه‌ها باید شخصیت و ویژگی‌های سردار سلیمانی را برای جامعه و دانشجویان تبیین کنند.

کرمانیان تصریح کرد: بسیج اساتید در عصر حاضر باید هوشیارتر از گذشته باشند و اتفاقات اخیر را تجزیه و تحلیل کنند؛ چراکه این موضوع در فهم و درک جوانان و دانشجویان بسیج اساتید اثر‌گذار است.

وی درباره برنامه‌های بسیج اساتید نیز گفت: بسیج اساتید با بهره‌گیری از اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) و رهنمود‌های منویات مقام معظم رهبری برنامه‌‌‌محور باشند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد استان مازندران ادامه داد: باید با اتحاد، وحدت ملی و همدلی در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی و آن را به فرصت تبدیل کنیم.

کرمانیان بیان کرد: فعالیت‌های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در راستای تبیین و نهادینه‌کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت گرفته و بسیج اساتید باید برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی را جدی بگیرد، چراکه اگر اقتصاد قوی داشته باشیم می‌توانیم کارهای فرهنگی ماندگار انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخارات علمی و فرهنگی در کشور به‌ویژه امنیت، خودکفایی و عدالت اجتماعی به برکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058775

وب گردی

وب گردی